عایق حرارتی - فرازعایق
5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره و خرید انواع عایق با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09137641952

عایق حرارتی برای بهبود تنظیم دما از طریق نصب در دیوارها، کف، سقف و سایر فضاها طراحی شده است. بدون آن، تقاضا برای گرم کردن یا خنک کردن ساختمان ها زیاد می شود که باعث افزایش مصرف انرژی، هزینه های مربوطه و انتشار CO2 می شود.

عایق های پشم سنگ برای کمک به حفظ دمای ثابت داخل ساختمان طراحی شده اند. در واقع، عایق های نصب شده به درستی می توانند مصرف انرژی را تا 70 درصد کاهش دهند.

در صورت نصب، عایق پشم سنگ می تواند یک محیط زندگی یا کار راحت را برای افرادی که در داخل ساختمان هستند ایجاد کند، همچنین قبوض انرژی مثل گازرا کاهش می دهد، که به شیوه ای پایدارتر زندگی کمک می کند. راه حل های عایق حرارتی ما را می توان در طیف گسترده ای از کاربردهای ساختمانی نصب کرد که شامل دیوارها و سقف های خارجی و همچنین کف های زمینی و جداکننده می شود.

کجا و چگونه می توان از محصولات ما استفاده کرد؟

تخته های عایق حرارتی ما را می توان به روش های مختلفی در ساخت و ساز، خواه ساخت جدید یا نوسازی، برای حفظ گرما یا هوای خنک به دلخواه  استفاده کرد.                                                                      

چرا به عایق حرارتی نیاز داریم؟

مزایای عایق حرارتی

عایق حرارتی موثر برای دیوارها، کف و فضاهای پشت بام برای کمک به ایجاد آسایش داخلی در پروژه‌های ساخت‌وساز جدید و بازسازی ساختمان‌های موجود حیاتی است.

عایق های پشم سنگ ما نه تنها به ارائه دمای بهینه زندگی و کار کمک می کنند، بلکه افزایش بهره وری انرژی، محافظت صوتی در برابر سر و صدای شهری – و انعطاف پذیری در برابر آتش را نیز ارائه می دهند.

مزایای عایق حرارتی عبارتند از:

1.بهبود کیفیت زندگی،تنظیم بهتر دما از گرم یا سرد شدن دفاتر، منازل یا سایر فضاها جلوگیری می کند و به میزان زیادی برای راحتی روزمره افرادی که در آنجا زندگی می کنند و کار می کنند، سود می برد.

2.قبض انرژی کمتر-عایق بندی با کیفیت می تواند بازده انرژی ساختمان شما را افزایش دهد و هزینه های گرمایش و سرمایش را برای اپراتورها و ساکنان کاهش دهد.

تست عایق حرارتی پشم سنگ

چه چیزی عایق های پشم سنگ را متفاوت می کند؟

محصولات ما از پشم سنگ بادوام ساخته شده اند که ساختار الیافی هوشمندی دارد و به گونه ای طراحی شده است که عمر ساختمان شما را دوام می آورد.

آنها همچنین ازنقطه قوت سنگ استفاده می کنندکه مزایای بیشتری برای شما و ساختمان شما فراهم می کنند، مانند:

ایمنی در برابر آتش – پشم سنگ غیر قابل احتراق است و می تواند در دمای بالای 1000 درجه سانتیگراد در صورت آتش سوزی مقاومت کندهمچنین باعث بهبود ایمنی و رفاه در برابر آتش سوزی در ساختمان های مرتفع و تاریخی می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید