عایق حرارتی
4.9/5 - (33 امتیاز)

جهت مشاوره و خرید انواع عایق حرارتی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 09913334171

انواع عایق های پشم سنگ

انواع عایق های پشم سنگ عبارتند از:

دیوارهای خارجی

اسلب ها و رول ها را می توان در بین حفره ها شکاف داد تا از عبور هوای گرم یا سرد جلوگیری شود.

سقف

عایق حرارتی پشت بام را می توان برای بهبود تنظیم حرارتی در یکی از آسیب پذیرترین مناطق ساختمانی برای از دست دادن گرما استفاده کرد.

عایق های کف

عایق حرارتی کف می تواند به بهبود حفظ حرارت، به خصوص بین آپارتمان ها یا یک طبقه همکف و فضای زیرزمین کمک کند.

نماهای خارجی

عایق پشم سنگ را می توان به عنوان بخشی از سیستم تهویه نمای یا دیوار پرده به صورت خارجی استفاده کرد.

عایق زیر شیروانی

عایق زیر شیروانی

عایق های ما می توانند از دست دادن گرما در اتاق زیر شیروانی و اتاق زیر شیروانی را کاهش دهند.

 چرا به عایق حرارتی نیاز داریم؟

عایق حرارتی موثر برای دیوارها، کف و فضاهای پشت بام برای کمک به ایجاد آسایش داخلی در پروژه‌های ساخت‌وساز جدید و بازسازی ساختمان‌های موجود حیاتی است.

عایق های پشم سنگ ما نه تنها به ارائه دمای بهینه زندگی و کار کمک می کنند، بلکه افزایش بهره وری انرژی، محافظت صوتی در برابر سر و صدای شهری – و انعطاف پذیری در برابر آتش را نیز ارائه می دهند.

مزایای عایق حرارتی

بهبود کیفیت زندگی

تنظیم بهتر دما از گرم یا سرد شدن دفاتر، منازل یا سایر فضاها جلوگیری می کند و به میزان زیادی برای راحتی روزمره افرادی که در آنجا زندگی می کنند و کار می کنند، سود می برد.

قبض انرژی کمتر

عایق بندی با کیفیت می تواند بازده انرژی ساختمان شما را افزایش دهد و هزینه های گرمایش و سرمایش را برای اپراتورها و ساکنان کاهش دهد.

چه چیزی عایق های پشم سنگ را متفاوت می کند؟

محصولات ما از پشم سنگ بادوام ساخته شده اند که ساختار الیافی هوشمندی دارد و به گونه ای طراحی شده است که عمر ساختمان شما را دوام می آورد.

آنها همچنین از نقاط قوت سنگ استفاده می کنند و مزایای بیشتری برای شما و ساختمان شما فراهم می کنند:

کاهش صدا: تخته ها و دال های عایق به بهبود آکوستیک ساختمان شما کمک می کند، در صورت لزوم صداها را مسدود، جذب یا تقویت می کند.

نصب و راه اندازی

نصب طیف وسیعی از محصولات عایق حرارتی ما با رعایت دستورالعمل های مربوطه آسان و کارآمد است. عایق پشم سنگ کف برای جلوگیری از انتقال گرما و صدا و بهبود حفاظت در برابر آتش توسط یک تاجر حرفه ای صنعت قابل نصب است.

نوع کفی را که عایق می کنید شناسایی کنید – این روی محصول مورد نیاز شما تأثیر می گذارد.

سطوح عملکرد صوتی و حرارتی را تعیین کنید – این به شما کمک می کند محصول صحیح را انتخاب کنید.

محل قرار دادن عایق را پیدا کنید – با ایجاد فضای کافی در اطراف خود، محل را برای نصب آماده کنید.

عرض و ضخامت را به طور دقیق اندازه گیری کنید – قبل از خرید و نصب این کار را در بین تیرچه ها انجام دهید.

کاهش پل های حرارتی یک نکته کلیدی در هنگام نصب پشم سنگ است – زیرا اینها می توانند تا 30 درصد تلفات حرارتی را حتی در ساختمان های عایق ایجاد کنند.

این پل ها زمانی اتفاق می افتند که یک سطح گرمای بیشتری را نسبت به مواد اطراف منتقل می کند. با این حال، عایق پشم سنگ نسبت به مصالح ساختمانی معمولی مانند فلزات رسانایی بسیار کمتری دارد. بنابراین در صورت نصب صحیح، انتقال گرما را کاهش می دهد.

نکات قابل توجه

1.برای جلوگیری از ایجاد شکاف، تخته های عایق، دال ها یا رول ها و فضایی که باید عایق بندی شود را به دقت اندازه گیری کنید. این به مبارزه بیشتر با پل های حرارتی کمک می کند.

2.از یک ابزار مناسب برای برش تخته ها و اطمینان از تمیز بودن آن استفاده کنید.

انواع دیگر محصولات

عایق های رولی

عایق های رولی

عایق های رولی پشم سنگ محصولات انعطاف پذیری هستند که قابلیت نصب در فضاهای زیر شیروانی، سقف، کف و دیوار را دارند. آنها در برابر اتلاف گرما محافظت می کنند – و می توانند به کاهش انتقال سر و صدا در ساختمان ها نیز کمک کنند. عایق های رولی همه کاره ما در ضخامت ها، عرض ها و طول های مختلف موجود است. در ادامه بخوانید تا دریابید که آنها چگونه می توانند برای پروژه شما مفید باشند.

کجا و چگونه می توان از عایق های رولی استفاده کرد؟

عایق های رولی ما را می توان در سرتاسر ساختمان مورد استفاده قرار داد و مزایای مختلفی را به همراه دارد. آنها را می توان روی و بین تیرچه ها و تیرهای کف قرار داد و به مرور زمان فرو نمی روند. عایق های رولی پشم سنگ همچنین می‌توانند به لطف انعطاف‌پذیری آن‌ها و برش دادن آن‌ها به شکل مورد نیاز شما بین فضاهای دیوار وکف های میانی شکاف داشته باشند. بعلاوه، ساختار آن‌ها سازگار است و می‌تواند در داخل و اطراف بی‌نظمی‌ها (مثلاً پریزهای برق، میخ‌ها و سطوح ناهموار) بدون ایجاد هیچ شکافی قرار بگیرد.

عایق زیر شیروانی

رول های عایق حرارتی زیر شیروانی را می توان در فضاهای زیر شیروانی، بین و روی تیرچه ها قرار داد. عایق زیر شیروانی را می توان به سقف شیبدار یا اتاق زیر شیروانی اضافه کرد – و می توان آن را به روش های مختلفی اعمال کرد. در مورد کفپوش های چوبی ناتمام می توان از رول ها یا اسلب های سبک وزن استفاده کرد. از طرف دیگر، یک لایه گرانول لفت را می توان به راحتی نصب کرد.

هنگامی که کف دارای یک لایه تکمیلی است یا از بتن ساخته شده است، تخته های با تراکم بالا رایج هستند. این همچنین یک سطح باقی مانده و قابل راه رفتن باقی می ماند. مجموعه ما از پشم سنگ ممتاز ساخته شده است که راه حلی مقرون به صرفه و کارآمد برای حفظ دمای ثابت ارائه می دهد.

عایق دیوار فلزی

عایق دیوار فلزی

صدای اضافی و پژواک از طریق ورق فلزی خارجی و داخلی را می توان مسدود کرد. سیستم های دیوار فلزی به طور گسترده در ساخت ساختمان های صنعتی و تجاری در سراسر جهان استفاده می شود. آنها روشی مقرون به صرفه، سریع و مدرن برای ایجاد سازه هایی مانند فروشگاه های ذخیره سازی، انبارها و مغازه ها ارائه می دهند.

برای کاهش هزینه های عملیاتی و زمان ساخت، می توانید عایق دیوار فلزی را برای بهبود عملکرد حرارتی، صوتی و حفاظت در برابر آتش نصب کنید. این همچنین می‌تواند آسایش اشغال را افزایش دهد و به اطمینان از رعایت استانداردها و مقررات محلی ساختمان کمک کند. ما محصولات پشم سنگ را برای کاربردهای مختلف عایق دیوار ساختمان های فلزی – مناسب برای بسیاری از انواع پیشرفت های صنعتی و تجاری داریم.

چرا به عایق دیوار فلزی نیاز داریم؟

دیوارهای فلزی و سیستم های عایق همراه آن بخش مهمی از ساخت ساختمان های صنعتی هستند. آنها یک راه حل پایدار برای کمک به ساخت سریعتر، بهتر و با هزینه کمتر ارائه می دهند. محصولات ما به گونه ای طراحی شده اند که با سهولت نصب و کاربرد سریع در سیستم های دیوار فلزی، این مزایا را حفظ کنند. این باعث صرفه جویی در زمان و هزینه در طول فرآیند نصب – تمرکز مهم صنعت ساخت و سازمی شود. عایق پشم سنگ عملکرد عایق حرارتی، آتش و آکوستیک موثری را ارائه می دهد. این امر باعث بهبود بهره وری انرژی، راحتی و ایمنی پس از ساخت و ساز یا بازسازی هر ساختمان با سیستم دیوار فلزی می شود.

مزایای کاربردی عایق ها عبارتند از:

مزایای کاربردی عایق ها

  •     بهبود عملکرد انرژی
  •     کاهش هزینه های نصب و راه اندازی
  •     راحتی بیشتر برای ساکنین ساختمان
  •     طراحی دلخواه متناسب با سیستم های مختلف
  •     خواص ایمنی در برابر آتش

عایق کف میانی

صدا و گرما که از تیرچه هادر طبقات میانی عبور می کند، می تواند هنگام قرار دادن رول ها عایق بندی شود. صدا و گرما می تواند به راحتی بین اتاق ها و خانه های یک ساختمان از طریق طبقات جداکننده منتقل شود. چه در یک بلوک از دفاتر تجاری یا آپارتمان های مسکونی، این اغلب باعث ایجاد آلودگی صوتی ناخواسته و افزایش مصرف انرژی می شود.

عایق کف میانی به گونه ای طراحی شده است که مستقیماً با بهبود ویژگی های صوتی با این مشکل مقابله کند و در عین حال از اتلاف گرما و مصرف انرژی را کاهش دهد. این می تواند از نفوذ گرما به سطوح بالا جلوگیری کند و همچنین مقاومت سازه ها در برابر آتش را بهبود بخشد. هم در املاک مسکونی و هم تجاری، این به ایجاد محیط زندگی و کار بسیار راحت‌تری برای ساکنان و مستاجرین کمک می‌کند.

چرا به عایق کف میانی نیاز داریم؟

عایق بندی طبقات جداکننده در هر ساختمانی برای محافظت از همسایگان در برابر سر و صدای ناخواسته – و خطرات آتش سوزی مهم است. معمولاً این سازه‌ها سازه‌های چوبی هستند که در آن عایق بین تیرهای باربر قرار می‌گیرد یا در مورد کف بتنی جامد، در مقابل سطح زیرین ثابت می‌شود.

عایق کف میانی یک لایه حفاظتی اضافی برای محافظت از خانه ها و دفاتر در برابر انتقال صدا و گسترش آتش اضافه می کند و تضمین می کند که آنها با مقررات محلی ساختمان ایمنی در برابر آتش مطابقت دارند. همچنین مقاومت حرارتی را فراهم می کند، که می تواند به حفظ گرما در فضاهای محیط های سرد کمک کند – و هوای خنک را در جاهایی که در آب و هوای گرم مورد نیاز است حفظ کند. این عایق را می توان هم در ساختمان های جدید و هم در بازسازی ها اعمال کرد.

مزایای کلیدی عبارتند از:

  • بهبودایمنی اتش نشانی
  • افزایش جذب صوتی
  • کاهش هزینه های گرمایش و سرمایش
  • براورد وذخیره سازی

مقدار عایق کف جداکننده مورد نیاز به اندازه سطحی که قرار است اجرا شود و همچنین ساختار خود کف بستگی دارد. خواه این کفپوش بتنی یا چوبی باشد بر میزان مواد عایق مورد نیاز شما تأثیر می گذارد. برخی از محصولات همچنین دارای لبه انعطاف‌پذیر هستند که هنگام کاهش اندازه برای نصب عایق بین تیرچه‌های کف، تلفات مواد را کاهش می‌دهد.

ویژگی های مقاومت حرارتی می تواند با ایجاد یک محیط گرم یا خنک به طور مداوم باعث صرفه جویی در انرژی شود – که نیاز به صرف انرژی برای گرمایش اضافی یا تهویه مطبوع را کاهش می دهد. وقتی نوبت به تعیین ضخامت محصول ایده‌آل برای بالاترین کارایی می‌رسد، ابزارهای ماشین‌حساب ارزش و پشتیبانی فنی سازمان محلی پشم سنگ می‌تواند به شما کمک کند محصول و ابعاد دقیق را برای برآورده کردن نیازهای خود پیدا کنید.

کف

جریان هوا و صدای ناخواسته ناشی از اتصال طبقات در آپارتمان ها و خانه ها را می توان مسدود کرد. نصب عایق حرارتی کف می تواند بهره وری انرژی را بهبود بخشد – و سطح صدای ناخواسته را از فضاهای بالا تا هشت برابر کاهش دهد.

چرا به عایق کف نیاز داریم؟

چرا به عایق کف نیاز داریم؟

طبقات ساختمان ها آهنربایی برای عبور صدا و گرما هستند. این می تواند مشکلات طولانی مدتی را برای مستاجرین و مالکان مانند صدای مزاحم، قبوض بالای انرژی و شرایط زندگی سردترایجادکند.

انواع مختلف عایق کف نیز به راه حل های عایق منحصر به فرد برای کمک به افزایش بهره وری انرژی نیاز دارند. این شامل:

طبقات همکف معلق –طبقه معلق بالای یک فضای باریک، به دلیل خطر تلفات حرارتی بالا، به عایق حرارتی مطلوب نیاز دارد.

کف تا زمین -طبقه همکف یا زیرزمین در تماس مستقیم با زمین، مستعد از دست دادن گرما، نیاز به عایق قوی برای بهبود عملکرد حرارتی.

طبقات میانی (جداکننده) -کف در بین سطوح که در آن عایق باید سازگار باشد تا در بین تیرچه های کف قرار گیرد.

کف شناور –نیاز به عایق برای افزایش عملکرد صوتی دارد، در حالی که قابلیت بارگذاری کف را حفظ می کند.

عایق بندی صحیح طبقات زیر، بین یا بالای سازه های چوبی، فلزی یا بتنی می تواند به غلبه بر این موانع کمک کند.

عایق بهینه می تواند به موارد زیر کمک کند:

  •  جلوگیری از نویزهای ناخواسته
  • کاهش گرمای از دست رفته در کف
  • بهبود بهره وری انرژی ساختمان

عایق کف پشم سنگ درجه1 این کار را در طول عمر ساختمان انجام می دهد – بدون اینکه عملکرد آن کاهش یابد. در عین حال، برای کفپوش های چوبی، خواص غیر قابل احتراق طیف محصولات پشم سنگ ما به افزایش سطح ایمنی در برابر آتش کمک می کند.

براورد و ذخیره سازی

براورد وذخیره سازی

برای تعیین میزان عایق کاری که نیاز دارید، طول و عرض فضای کف خود را اندازه بگیرید تا متر مربع مساحت را محاسبه کنید. ممکن است بخواهید کمی بیشتر سفارش دهید تا مقداری زیاده روی شود. هنگام نصب بین تیرچه ها، مطمئن شوید که عرض مناسب را انتخاب کرده اید زیرا ممکن است بر مقدار محصولی که می خواهید خریداری کنید تأثیر بگذارد. با استفاده از ماشین حساب‌ها و گزارش‌های محلی موجود ما، میزان مقاومت کفپوش‌های شما در برابر جریان نویز را بررسی کنید.

چرا عایق های پشم سنگ را انتخاب کنید؟

ساختار الیافی محصولات ما که از سنگ طبیعی به وفور در دسترس است، ساختمان ها را به طور موثر عایق می کند:

طبقه بندی- عایق پشم سنگ تا دمای 1000 درجه سانتیگراد غیر قابل احتراق است.

تنظیم حرارت – دمای ثابت با به دام انداختن هوا در الیاف پشم سنگ، کاهش جریان هوا و گرما از طریق کفپوش حفظ می شود و یک نوع عایق حرارتی است.

عایق صدا – آکوستیک از بالا یا پایین می تواند مسدود شده و جذب شود و به بهبود کیفیت زندگی کمک کند.

سازگار با معماری – اندازه های مختلف موجود است، با لبه های انعطاف پذیر که نصب را آسان می کند.

منسجم– در طول عمر یک ساختمان، محصولات کف پشم سنگ دچار افتادگی نمی شوند و عملکرد عایق خود را حفظ می کنند.

پایدار – محدوده پشم سنگ ما با استفاده از حداکثر 50 درصد محتوای بازیافتی ساخته شده است. این 26 درصد بیشتر از میانگین صنعت است.

پایداری و بهره وری انرژی

پایداری و بهره وری انرژی

هدف ما ایجاد راه حل های عایق پایدار، طبیعی و مقرون به صرفه است که زندگی افرادی را که از آنها استفاده می کنند غنی می کند.

محصولات عایق کف  پشم سنگ به روشی نوآورانه بااستفاده از مواد خام و به روز شده ایجاد می شوند. ما یک محدوده کارآمد انرژی ایجاد کرده ایم که کمترین تأثیر را بر محیط زیست در طول تولید دارد.

عایق های ما از پشم سنگ ساخته شده است و از قدرت یکی از فراوان ترین منابع طبیعی روی زمین برای محافظت از کف ها در برابر از دست دادن گرما یا انتقال صدا استفاده می کند.

  • حداقل ردپای کربن
  • سازگار با محیط زیست
  • بادوام

ما محیط زیست را جدی می گیریم. به همین دلیل است که هر محصول پشم سنگی که تولید می کنیم می تواند بدون افت کیفیت بازیافت شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید