عایق کاری آتش سوزی
5/5 - (1 امتیاز)

آتش سوزی ساختمان ها به خصوص مجتمع های اداری و مسکونی خسارات زیادی به بار می آورد. سازه های فلزی در ساختمان ها زمان بروز حريق به دلیل جذب حرارت زياد و داغ شدن، مقاومت مكانيكی خود را از دست داده و بر اثر نرم شدن تغيير شكل می دهند. اين مورد باعث می شود سازه به سرعت و در همان ساعات اولیه اتش سوزی فرو بریزد.

به همین منظور جهت جلوگیری از این خسارات باید ساختمان عایق کاری شود. عایق کاری از گذشته یک مورد مهم در مراحل ساخت بوده است که به دلایلی زیادی از جمله کاهش مصرف انرژی ، جلوگیری از عبور صدا ، عایق حریق و … انجام می شده است.

اما متاسفانه به دلیل کم کردن هزینه های ساخت این مورد نادیده گرفته می شود. به همین منظور حتما بررسی کنید و اگر ساختمان شما عایق نیست، سریعا اقدام به عایق کاری کنید.

شرکت فراز عایق زرین، تولید کننده پشم سنگ ، می تواند شما را در زمینه عایق کاری راهنمایی کند و مناسب ترین نوع عایق پشم سنگ با توجه به ساختمان شما را به شما پیشنهاد کند. جهت دریافت راهنمایی و خرید با شماره زیر تماس بگیرید:

جهت جلوگیری از روند آتش باید عایقی استفاده کنید که مقاومت بالایی در برابر آتش داشته باشد. عایق پشم سنگ یک گزینه مناسب برای این امر و بهترین عایق در برابر آتش سوزی است.

عایق پشم سنگ آتش نمی گیرد و می تواند یک محافظ و عایق خوب برای ساختمان های شما در برابر آتش سوزی باشد.

پشم سنگ تا دمای زیر ۱۰۰۰ درجه سانتی گراد قابل ذوب نیست و این موضوع را متخصصین صنعت ساختمان نیز تایید کرده اند.

جهت خرید انواع پشم سنگ از جمله پشم سنگ پتویی ، پشم سنگ لحافی و … و دریافت راهنمایی خرید با کارشناسان ما در مجموعه فراز عایق زرین تماس بگیرید.

شماره تماس: 09137641952

ایمنی در برابر آتش با عایق پشم سنگ

عایق پشم سنگ برای اتش سوزی

توانایی مقاومت در برابر اشتعال یکی از ویژگی های مهم پشم سنگ می باشد که به دلیل ضریب انتقال حرارت بسیار کم این ماده ساختمانی می باشد. ضریب انتقال حرارت کم پشم سنگ، آن را به نوعی سد یا مانع در برابر حریق تبدیل کرده است.

عایق پشم سنگ در مواجهه با آتش ، نمی سوزد و شعله ور نمی شود و علاوه بر آن از رسیدن آتش به دیگر قسمت های  ساختمان تا زمان زیادی جلوگیری می کند.

همانطور که قبلا اشاره کردیم، آتش مقاومت سازه های فلزی را کاهش میدهد. از این رو باید برای جلوگیری از خسارت های زیان بار، اجزا اصلی سازه همچون تیر و ستون های اصلی توسط پشم سنگ عایق کاری گردد. با این کار هنگام آتش سوزی ساختمان به سرعت فرو نمیریزد.

علاوه بر ویژگی ضد حریق بودن پشم سنگ، ویژگی دیگری نیز دارد که مورد توجه قرار گرفته است. تحقیقات نشان داده است که 50 درصد از مرگ و میرها در حوادث آتش سوزی در اروپا به دلیل مسمومیت با گازهای سمی بوده.اما پشم سنگ گاز سمی منتشر نمیکند و از این رو یک گزینه عالی برای عایق کاری می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید