خرید عایق صوتی
5/5 - (2 امتیاز)

خرید عایق صوتی یک روش عالی برای جلوگیری از انتقال صدا و داشتن محیطی کاملا آرام و بدون صداهای مزاحم می باشد.

احتمالا شما هم از سر و صدای زیاد بچه های محله خسته شده اید و یا تصمیم گرفته اید که دفتر کار و یا منزل خود را عایق کنید و در نظر دارید عایقی را انتخاب کنید که علاوه بر ویژگی های دیگر، عایق خوبی برای صدا نیز باشد.

هنگام خرید عایق صوتی به شما انواع گوناگونی از عایق ها را معرفی می کنند. انتخاب یک عایق خوب از بین این گزینه ها ممکن است برای شما سخت باشد.

بهترین راه مطالعه در مورد هر کدام از عایق ها می باشد. شما ابتدا باید مشخص کنید که از یک عایق چه انتظاراتی دارید و سپس با مطالعه انواع آن، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

چرا عایق پشم سنگ را انتخاب کنیم؟

هنگام خرید عایق صوتی یکی از گزینه ها، خرید پشم سنگ است. این عایق به دلیل ویژگی های خوبی که دارد توانسته نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

در حال حاضر از عایق پشم سنگ در صنایع مختلفی همچون پالایشگاه ها، نیروگاه ها، پتروشیمی، صنایع غذایی، ساختمان ها، تاسیسات و… استفاده می شود.

از ویژگی های این عایق خوب می توان به مواردی همچون عایق حرارت، عایق رطوبت، مقاوم در برابر آتش، سازگار با محیط زیست، دوام بالا، نصب آسان و…. اشاره کرد.

جهت مطالعه بیشتر در مورد عایق پشم سنگ به لینک زیر مراجعه کنید:

آشنایی با عایق پشم سنگ

خرید عایق صوتی پشم سنگ تخته ای، یک انتخاب عالی

عایق صوتی پشم سنگ تخته ای

پشم سنگ انواع مختلفی همچون عایق پتویی، عایق لحافی، عایق تخته ای و.. دارد. اگر شما در نظر دارید که علاوه بر ویژگی های خوب دیگر، عایق خریداری شده، عایق صوت نیز باشد، می توانید عایق پشم سنگ تخته ای را خریداری کنید.

این عایق همانطور که از نامش مشخص است به شکل صاف و تخت تولید می گردد. این عایق قابل رول کردن نیست، به همین دلیل مکانی که عایق می شود باید صاف باشد و دارای انحنا نباشد.

با خرید عایق صوتی تخته ای شما یک عایق حرارتی هم خواهید داشت. این عایق از سنگ بازالت ساخته شده و عایق حرارت و صوت می باشد.

عایق تخته ای با اندازه های مختلف و چگالی های متفاوت، برش داده و قالب گیری می گردد. این اندازه ها می تواند با درخواست مشتری مشخص شود. برای راهنمایی جهت سفارش با اندازه و چگالی مد نظر خود ، با مرکز فروش پشم سنگ فراز عایق زرین تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس: 09137641952

ویژگی های عایق صوتی پشم سنگ تخته ای

در بالا به مواردی از ویژگی های عایق های پشم سنگ اشاره کردیم. علاوه بر این موارد، موارد زیر هم جز ویژگی های عایق تخته ای می باشد:

  • دارا بودن خاصیت قلیایی
  • عدم تاثیر بر روی فلزات
  • عدم خورندگی
  • جذب فوق العاده صوت
  • سبک وزن بودن پشم سنگ
  • عدم نفوذ حشرات و جانورهای موزی به داخل آن
  • و….

چگونه پشم سنگ تخته ای را سفارش دهیم؟

جهت خرید عایق صوتی تخته ای با مرکز فروش ما تماس بگیرید. آنها راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهند. خرید از فراز عایق به عنوان یک تولید کننده پشم سنگ مزایای زیر را برای شما در بر دارد:

  • خرید مستقیم بدون واسطه
  • خرید محصولی با کیفیت و با قیمتی مناسب
  • خرید د راندازه های دلخواه
  • و….
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید