5/5 - (3 امتیاز)

جهت خرید و مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09137641952

انواع عایق پشم سنگ وجود دارد که کاربردهای مختلفی دارند . عایق لوله ای پیش ساخته پشم سنگ در لوله های سیالات سرد و گرم و هرگونه بخار ، سیستم های حرارتی ، برودتی ، تهویه مطبوع تاسیسات صنعتی و خانگی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین صنایع غذایی کاربرد دارد.

عایق لحافی برای عایق کاری سقف سوله وسقف های کاذب ، ساختمان های صنعتی و مسکونی کانال های گردش هوا و آب سرد کن ها مورد استفاده قرار میگیرد .

پشم سنگ تخته ای نیز در صناعی کشتی ها فرودگاه ها متروها و مراکز تامین بخار، استودیوهای صدابرداری، صنایع ساختمان سازی برای جدار دیوارها و کف و سقف ساختمان جهت عایق حرارتی و عایق گرم که به عنوان نوعی حفاظ در برابر آتش شناخته شده مورد استفاده قرار می گیرد یکی از مهمترین ویژگی های پشم سنگ مقاومت استثنایی و بالای آن در برابر آتش است زیرا هیچ گاه آتش نمی گیرد و مشتعل نمی شود .

پشم سنگ بصورت ماده ای با ویژگی های مشخص و استاندارد قابل تولید است و تحت تاثیر ترکیبات شیمیایی و میکرو ارگانیسم ها تجزیه نمی شود . هوادهی ریشه در این عایق به خوبی صورت می گیرد و به دلیل حفظ رطوبت کافی، گیاهان کمتر تحت تاثیر کم آبی موقت قرار می گیرند.

یکی از مهمترین مزایای پشم سنگ این که ماده ای سبک، استریل و عاری از عوامل آلوده کننده می باشد .

کاربرد پشم سنگ در صنعت ساختمان

• کاربرد پشم سنگ در عایق کاری صوتی و حرارتی در دیوار ساختمان

• کاربرد پشم سنگ در عایق کاری صوتی و حرارتی کف ساختمان

• کاربرد پشم سنگ در عایق کاری صوتی و حرارتی سقف و زیر سقف

• سیستم تهویه عایق کاری جداره های خارجی ساختمان

• عایق کاری نمای ساختمان (آجر نما، سنگ و کامپوزیت آلومینیوم)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید