5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره و خرید انواع عایق با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09137641952

انواع پشم سنگ در بازار

در این مقاله از سایت فراز عایق زرین میخواهیم انواع پشم سنگ موجود در بازار را برسی کنیم. پس لطفا تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

پشم سنگ فله ای

پشم سنگ فله ای در سه درجه ۱، ۲ و ۳ و رزین خورده ساخته می شود. پشم سنگ خام را می توان برای عایق کاری بین جداره دیوارهای ساختمان، جدار دودکش ها، منبع اگزوز اتومبیل، دستگاه های صنعتی و برای پر کردن فضاهای فاقد شکل هندسی منظم به کار گرفت.

رول های بدون روکش، با روکش کاغذ کرافت و با روکش آلومینیوم مسلح

این محصول برای سقف های شیروانی، کاذب و کانال هوا کاربرد دارد.

پشم سنگ بلانک یا توری

بلانک برای عایق کاری سطوح صاف و منحنی در صنایع، گرماخانه، دیگ های بخار، اگزوز، توربین ها و دودکش های بلند مورد استفاده قرار می گیرد. عمده ترین مصرف کنندگان این نوع عایق صنایع پتروشیمی، پالایشگاه های نفت و گاز، کارخانجات فولادسازی، سیمان و غیره می باشند.

پشم سنگ اسلب یا پانل

اسلب در ساختمان به عنوان عایق بین جداره ها به منظور کاهش تلفات انرژی، جلوگیری از عبور صدا، جذب آن و جلوگیری از انتقال ارتعاشات کاربرد دارند.

پشم سنگ عایق دور لوله

عایق دور لوله پیش ساخته برای عایق کاری لوله هایی که سیالات سرد و گرم در آن جریان دارد، مورد استفاده قرار می گیرد. این عایق همچنین در سیستم های حرارتی، برودتی و تهویه مطبوع کاربرد دارد.

محصول پیشنهادی : قیمت پشم سنگ لوله ای 

پشم سنگ الیاف معدنی

طبقه بندی الیاف معدنی

از نظر مسائل ایمنی، بهداشت و خواص بیماری زایی، الیاف معدنی به دو گروه عمده تقسیم بندی می شوند:

  • الیاف معدنی طبیعی
  • الیاف معدنی مصنوعی
  • الیاف معدنی طبیعی به دو دسته زیر تقسیم بندی می شوند
  • کانی های لیفی آزبست
  • کانی های لیفی زئولیت ها و سایر سیلیکات های لیفی شکل که در طبیعت یافت می شوند.

پشم سنگ الیاف معدنی مصنوعی

الیاف معدنی مصنوعی الیافی اند که از سنگ طبیعی، شیشه یا مواد معدنی دیگر طی یک فرآیندی ساخته می شوند. این الیاف مطابق با منبع معدنی شان طبقه بندی می شوند. در سال ۱۹۸۸ الیاف معدنی مصنوعی را مطابق با فرآیند و ابعاد تولید آن ها به چهار گروه اساسی تقسیم بندی شده اند.

  • الیاف فیلامنت پیوسته

که از شیشه ساخته می شود و میانگین قطر تقریبی ۶ الی ۱۵ میکرومتر دارند. پشم عایق که شامل پشم سنگ، پشم سرباره و پشم شیشه می باشد.

  • پشم عایق

که شامل پشم سنگ، پشم سرباره و پشم شیشه است. پشم سنگ و پشم سرباره از سنگ و سرباره های مذاب ساخته می شوند. قطر اسمی الیاف ۲ تا ۹ میکرومتر است.

  • الیاف سرامیکی

شامل الیاف سرامیکی نسوز که گروه بزرگی از انواع مختلف الیاف معدنی را تشکیل می دهند. تحمل حرارتی بالایی دارند و قطر اسمی آن ها بین ۱٫۲ تا ۳٫۵ میکرومتر است.

  • الیاف با اهدافی خاص

که از شیشه ساخته می شوند و قطر اسمی آن ها ۰٫۱ تا ۳ میکرومتر است.

شرکت فراز عایق زرین تولید کننده پشم سنگ و انواع عایق این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بسته به نیازی که دارید بهترین تجربه خرید خود را رقم بزنید.

مقالات مرتبط با این مقاله را بخوانید:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید